marți, 4 august 2009

Undeva-n Timişoara, au tranşat un om de viu

Păcat că oameni cu tot viitorul în faţă se ratează într-un mod atât de oridinar! Tineri, care doreau, probabil, să salveze vieţi, au ajuns să le curme. Mă refer, evident, la cazul celor 2 studenţi timişoreni. Situaţia mă face să mă gândesc la faptul că pe mâna lor am fi putut să cădem, chiar să cădem! Pentru că oricine, atunci, când e bolnav, se agaţă de medici ca de Dumnezeu. Şi băiatul, din salvator de suflete, pentru că a absolvit un seminar teologic, este acum un nimeni, care din laşitate, a încercat să-şi ia propria viaţă. Scenariul mi se pare, oricum, desprins din filmele horror. Freezing!
Setea ziarelor pentru senzaţional mă irită şi mai mult! Murdăresc tiparul cu chestii de genul: aveau restanţe, cel tranşat era ţigan! Pe mine mă cam doare-n cot de treburile astea! A murit unu', dar si-a meritat soarta! Nu inteleg ce e cu atata boceala la nivel de natiune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu