miercuri, 26 august 2009


Moartea cumpără celebritatea


Nu ştiu de ce am impresia că moartea lui M.J face, de fapt, parte dintr-o campanie de reabilitare a imaginii sale. Mda, sună macabru. Cert este că acum au descoperit specialiştii că a murit din cauza unui anestezic, administrat, mă gândesc eu, de către un medic sau recomandat. Şi spun asta fiindcă muzica sa nu se mai bucura de mult de o asemenea isterie mondială. Iar moartea sa a reînviat pe toate programele TV, în ziare, la magazinele de unde ne putem lua CD-uri toată cariera acestuia. Apar în fiecare zi tot felul de personaje care se pretind a fi fiii starului şi tot mai mulţi se proclamă fanii acestuia. Viu era pedofil. Nu mai valora aproape nimic, se pare. Totul se afla sub semnul unor zvonuri cum că era foarte sărac, bolnav. Mort, a redevenit artist, legendă

Un comentariu:

  1. Bine Vio, a fost numit pedofil, insa niciodata nu a fost dovedit. Si eu cred ca nu a fost. Dar poate ca imi place prea mult de el ca si cantaret.

    RăspundețiȘtergere