duminică, 22 noiembrie 2009

Astazi, la vot  


M-am dus si eu sa votez, nu ca sa ma simt importanta sau sa vad fetele politailor de la intrare, care vezi Doamne, au grija sa nu fie fraudate alegerile. Ca de astea mi-e scarba de multa vreme, de politica de circ din Romania, mi-e sila de ani buni. Am ales sa merg doar ca sa-mi exprim opinia, desi, pe de-o parte sunt convinsa ca li se rupe de parerea mea. Dupa ce am stat la coada de-mi venea sa nu mai votez si sa plec acasa, mi-am dat seama ca in Timisoara lumea e chiar interesata sa-si spuna, sub stampila, opinia politica. Pentru ca au venit in numar foarte mare, cel putin la sectia in care am votat eu. Ceea ce cred ca este foarte bine. Decat sa stea acasa si numa' sa comenteze, e mai bine asa, sa voteze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu