sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Gripa porcina, in aeroportul international din Timisoara

De multa vreme ceea ce se intampla in Romania nu ma mai socheaza. Dar azi mi s-a parut amuzant, cand pe aeroportul international din Timisoara am fost primiti, chiar inainte de debarcare cu o foaie pe care trebuia s-o completam cu declaratia de sanatate (pe propria raspundere, sub semnatura) ca nu am avut relatii sexuale in ultimele 7 zile, in tarile prin care am calatorit, cu persoane ce prezinta simptomele specifice gripei porcine: tuse, dureri de gat, febra. Si pe langa asta mi se par niste disperati. Dupa ce am calatorit cu buletinul prin Austria, Danemarca, Suedia, fara nicio problema, la intrarea in tara mea minunata, ROMANIA, mi-au cerut pasaportul. Ups! Si-am mai stat si cinci minute pe putin, ca sa verifice daca pe poza din pasaport sunt eu. Niciunde, in tarile, pe care le-am vizitat nu erau angajati prin aeropoarte cu masti pe gura si nimeni nu avea vreo treaba cu gripa porcina. Dar ce sa-i faci? E ceva normal cand esti roman!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu