vineri, 4 decembrie 2009

Cola nu ma lasa sa dorm



Nu e ceea ce pare. Doar ceea ce se vede. Nu fac reclama mascata. Totul e pe fata. Dupa ce-am baut ieri cateva doze de Cola nu am mai inchis un ochi toata noaptea. Bine, m-am uitat si la niste poze cu cineva mai special, poze pe care le-am “furat” de pe Facebook, de la el si la care ma holbez ca o proasta si acum. Asa ca poate sunt nedreapta sa dau vina pe un suc, pentru insomniile mele stranii. Nu stiu daca sunt bolnava sau numai dependenta de un “El”, al carui nume nu vreau sa-l dezvalui, cert este ca ultimele nopti mi le-am petrecut visand in stare de trezie, la cum ar fi daca…Nu-i spun numele, nu din motive politice, sociale, religioase, ci pentru simplul motiv ca-mi place sa fim intimi, macar in visele mele. Vreau sa am ceva din El, despre care sa stiu doar eu. E prima data cand chiar mi-as incalca principiile morale, e prima data cand nu m-as mai gandi la consecintele pentru care societatea, cu multele-i subiecte tabu, probabil m-ar condamna la moarte prin electrocutare sau mai sigur, m-ar impinge la sinucidere. Daca la 15 ani tineam cont de toate astea, acum nu dau doi bani pe ele! Poate sunt imorala, depravata, ce vreti. Nici nu-mi pasa. Stiu ca toti vorbesc de duelul greilor din politica romaneasca, eu am ales sa vorbesc de duelul gigantilor din mine: inima si ratiunea. I-am dat cuvantul prima data inimii si uite ce-a facut din mine, o constructie de vise, platforma de insomnii. Si pe deasupra “vorbeste si hotareste doar ea” acum. Ratiunii nu i-a ramas ultimul cuvant, pentru ca si ultima silaba apartine inimii-n bataile ei zilnice, minutare, secundare, pana la ultima particica pe care sa nu o mai pot descompune in ceva mai mic de atat. Sunt slaba, debila, am halucinatii…

Ipotetic gandind, insa, Cola, de fapt, nu ma lasa sa dorm.

3 comentarii:

  1. :))) viorico m-am distrat la ceea ce ai scris :))))
    cred ca voi deveni un fan al blogului tau :P :))

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt, cola si el nu te lasa sa dormi :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) eu stiu, dar ssssst,nu i asa vio?:P pooop

    RăspundețiȘtergere