marți, 1 decembrie 2009

Revolutie la Timisoara



In urma cu 20 de ani nu stiam ce inseamna revolutie. Stiu despre evenimentele din ’89 din carti, de la parinti, de la oameni care si-au pierdut rudele sub durerea gloantelor. Sunt dezamagita astazi, dupa 20 de ani, sa asist la cea mai josnica revolta chiar in centrul orasului care a strigat pentru prima data “Jos comunismul”. Au ars bannere cu dl. Geoana, s-au batut, mi-a fost frica sa trec prin orasul meu atat de linistit pana acum. Dl. Basescu, a carui imagine e asociata cu anticomunistul nr 1 al Romaniei e sustinut azi, la Timisoara, de simpatizantii sai, in cel mai ordinar mod posibil. Daca am crezut vreodata ca pe stadionul din Ghencea sau la meciurile cu Steaua, aia din tribune se numeau huligani, acum imi dau seama, ca politica a ajuns sa fie cea mai pura dovada de huliganism. Cand altii au murit pentru o zi ca 1 decembrie, respectul pentru noi si ei consta astazi intr-un circ ieftin, desfasurat in centrul orasului de pe Bega si la TV. Trist!

5 comentarii:

  1. SA NU EXAGERAM:p...Cred ca au si ei,ma refer la sustinatorii Geoana,tot felul de metode "anti-Basescu"...Sapt. trecuta doua tinere membre PDL au fost batute de un "domn"...Tot in TM se intampla asta...Mi se pare ca toata campania asta antibasescu e prea exagerata...Oamenii devin fanatici si isi pierd mintile...Sa nu uitam totusi ca inainte a fost tot PSD si nu cred ca au facut ei mai multe in 10 ani decat Basescu in 5ani...Nu imi place politica si oricum nu imi influenteaza viata faptul ca va iesi Geoana sau Basescu presedinte...Nu sustin pe niciunul...Am intrebat un tanar din PSD care incerca sa ma convinga ca Geoana e "alesul":)) ,de ce Geoana ca oricum e la fel ca restul ...Raspunsul a fost ..."Daca e Basescu "fura" numai el,daca e Geoana pot "fura" si cei din jur"....Un mod ciudatdar realist de a privi situatia din campania asta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Materialul nu tine de nicio campanie anti-basescu sau pro-geoana, n-are a face. Doar ca nu pot pune stampila pe violenta. Ceea ce am vaz eu azi in centru mi-a provocat mai mult decat dezgust...era ceva combinat cu sila, asta-i clar. Cnd e ziua nat la altii ii pupam in fund, cnd e la noi, ne injuram si ne batem pe strada. Frumoasa atitudine,
    n-am ce zice!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din moment ce Traian Băsescu nu-i respectă pe foştii sefi de stat(vezi clipul de la parada militară când Preşedintele salută mulţimea), la ce să te aştepţi din partea simpatizanţilor partidului domniei sale?Modelul este unul nesimţit, violent şi lipsit de respect.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai dreptate vio, frumoasa zi nationala si la alba: mici pe saturate, fum de gratare, viiiiinnn mmmult fiert, copii imbracati in costume nationale care stau cate o ora in frig, inghetati si asteapta sa inceapa festivitatea, comercianti cu haine de piele si jucarii, de parca ar fi zilele orasului.minunata festivitate:(

    RăspundețiȘtergere
  5. ce inseamna au "fost batute" si in ce conditii?

    RăspundețiȘtergere